header image
Nieuws

CAD 2019 - Forum Topic beschikbaar!

Topic: ExpressTool vpsync  (gelezen 79 keer)

ExpressTool vpsync
« Gepost op: 14 november 2018, 03:55:19 »
Jullie kenden hem allemaal al natuurlijk, maar ik kwam hem pas tegen, en hij gaat mij tijd schelen,  dus deel de tip maar gelijk

Re: ExpressTool vpsync
« Reactie #1 Gepost op: 14 november 2018, 08:44:27 »
Inderdaad een fijn tooltje wat ik regelmatig gebruik.
Wat ik op viewport gebied nog wel mis is de mogelijkheid om viewport instellingen van de ene layout te kopieren naar een viewport op de andere layout.
« Reactie #2 Gepost op: 15 november 2018, 01:01:16 »
Je kunt toch een viewport kopieeeren en dan op de edge klikken en alles aan zetten.
Ik begrijp dat je matchproperties ook kan gebruiken om lagen enzo hetzelfde te zetten maar dan moet je in de setting van matchproperties wel eers de layout zaken aanzetten.  niet getest  linux hier.  kijk morgen wel.

« Reactie #3 Gepost op: 15 november 2018, 08:27:19 »
Je kunt toch een viewport kopieeeren en dan op de edge klikken en alles aan zetten.
Ik begrijp dat je matchproperties ook kan gebruiken om lagen enzo hetzelfde te zetten maar dan moet je in de setting van matchproperties wel eers de layout zaken aanzetten.  niet getest  linux hier.  kijk morgen wel.
Ik weet dat ik een viewport kan kopieeren van de ene naar de andere layout om vervolgens met matchproperties de settings gelijk te zetten.
Wat ik eigenlijk zoek is een functie wat de viewport instellingen kan kopieren om dit vervolgens op een viewport naar keuze op een layout naar keuze weer toe te passen.
« Reactie #4 Gepost op: 16 november 2018, 01:22:44 »
kwam deze tegen: http://u-cad.eu/apps/viewportmaster/

en iemand had ontdekt dat als je via vba (en waarschijnlijk lisp) de vport copieerd hij niet de instellingen vergeet
heeft hij in een dvb file gegoten:
« Reactie #5 Gepost op: 16 november 2018, 14:42:38 »
Goed bezig Remo!  CADTN