header image
Nieuws

Beste bezoeker van CADToppers.nl, zonder vragen en antwoorden kunnen wij niet bestaan, schroom dus niet en stel je vraag!

Topic: Forum topic CAD 2019  (gelezen 487 keer)

Forum topic CAD 2019
« Gepost op: 30 maart 2018, 09:04:37 »
Goede morgen CADToppers,

Zojuist een Forum topic toegevoegd voor CAD 2019.

Zijn er al gebruikers van deze nieuwe versie?
(Zelf moet ik wachten op de design suite)

Gr. CADTopper_Admin
Re: Forum topic CAD 2019
« Reactie #1 Gepost op: 30 maart 2018, 21:40:39 »

zeker, draai inmiddels al een week.
Weer een paar nieuwe dingetjes, niet spectaculair.
Eerste indruk is dat het vlotter werkt.
 Opstarten gaat wat sneller, en de eerste keer wisselen van layouts als ze nog niet gebufferd zijn in geheugen, gaat een stuk sneller.
ribbons en icons zien er wat strakker en duidelijker uit.
kortom ben er blij mee.

Prettig weekend.

« Reactie #2 Gepost op: 13 april 2018, 09:35:57 »
Heb wel de beta getest, de snelheid waarmee alles werkte was inderdaad een flinke verbetering.
Verder weinig nieuws onder de zon.

Helaas moet ik nog ff wachten totdat de Civil versie uit komt, dan direct installeren en gebruiken.
« Reactie #3 Gepost op: 13 april 2018, 11:52:36 »
Ik zie dat ik inmiddels de design suite kan downloaden, ga binnenkort maar eens kijken wat de voor/nadelen zijn.
« Reactie #4 Gepost op: 15 april 2018, 19:24:29 »
volgens mij een commerciele update met vooral veranderingen in het licentie gebeuren, met hier en daar kleine aanpassingen in de gui

Ben er niet van ondersteboven.  wel van de koppelverkoop.  ik hoef geen verticles boven op mijn AutoCAD,  en als ik die zou willen alleen de civil versie, maar die zit er dan net weer niet in.

kijk voor de lol eens naar het prijsverschil tussen 1 en 3 jaar en geef mij een goede reden om hem voor 3 jaar te nemen?
https://www.autodesk.nl/products/autocad/subscribe